Тихомир Лазаров – блог

Блог за портретна фотография

Мъжка мода

Вашият коментар

По принцип не снимам модна фотография, тъй като смятам, че нямам подходящото разбиране за съвременната мода, където ако снимаш класически, обикновено не се харесва и се смята за „старомодно“. Ако приема тази дефиниция, то значи съм от класическите модни фотографи, тъй като предпочитам класическия елегантен изглед и позиране. 

Имах възможността да снимам няколко кадъра на тема мъжка мода с Иван Ненов, като наред с това снимах и някои негови портрети от раменете нагоре. Той е професионален модел и в случай, че търсите мъжки модел, може да се свържете с него през Facebook страницата му.

За мен мъжката мода си остава с класически привкус и това ме радва, тъй като все още хора с моя стил на снимане могат да се включат в такъв вид фотография.

Осветлението се състои от 4 източника — 3 светкавици и 1 отражател отляво на модела. Обработката е минимална — премахване на дребни несъвършенства. Останалото е така, както е снимано. Надявам се да ви харесат и някои от другите:

Разгледайте и другите снимки, които съм правил на бял фон, а ако имате интерес към фотографията ми, се свържете с мен.

Author: lazarovphoto

Тихомир Лазаров - комерсиална портретна фотография

Вашият коментар

